Erdem Yalçın

Bla Bla Bla...

BENİM KAFAMDAKİLER :))

Leave a Comment


Evet arkadaşlar hepiniz hoşgeldiniz bugün ne yapıcağımızı inanın bende tutturamadım ve aklıma böyle bir şey geldi. Bugün konuyu kafamıza göre takılıcaz nasıl olucak ben kendi düşüncelerime göre kafama göre daha doğrusu beyendiğim araçları hoşlandığım araçları şurası şöyle olsaymış çok güzel olurmuş veyahut şu araba benim altımda olsaydı şuraya gierdim şu kişilerin yanında şöle konuşurudum bunu yapardım şöyle hava basardım şöyle takılırdım falan filan takılıcaz yani anlıyıcağınız sabit bi konuda kalmıyıcaz haydi başlıyalım :))


Arkadaşlar az önce hani google görseller vardır ya oraya bakarken fotoğraflara  ulan geziyorum geziyorum değişik değişik araçlar böyle adamlar dip basmış vemiş kamberi dibine kadar yerle arasında acayip derecede mesafe yok nerdeyse ki bakın bunların benzeri araçlar Türkiye ' dede var ben yok demiyorum sorun orda yapıp burda yapamadıkları deil bizim insanımızın seçeneği çok az yol şartları çok kötü ve ve orada modifiye çok aşırı serbest  bizim ülkemizde modifiye yasaklı olmasına rağmen ülkemizdeki insanların çıkarttığı araçları görmüşsünüzdür illaki benim canlı canlı görüp inceleme fırsatımda oldu çoğunu gerçekten bizim Trük 'ler çıldırmış ama benim sorunum şurda adamların araba çeşidi çok abi ya Türkiye 'dede çook araç var ama bikere ordaki araç piyasasıyla burdakiler bir deil ikinci bizimkiler belli başlı hoşuna gittiği araçlar var düğer araçları deniyipte hani güzel olmassa tutmassa diye bir endişe içerisinde olduğundan dolayı klasik herzaman kullanılan araçlara göz dikiyolar çok da güzel işler başarıolar ama diyeceğim şuki  abi gavurlar yapıo beee .
Şimdi size bir kaç gözüme çarpan örnek göstericem hele hele aralarında acayip örnekler varki Türkiyede bunun yappılması imkansız diyicek insanlar var ama bende diyorumki Türkiye ' de imkansız diye bir şey yok bizim milletimiz yapar aga neyse örneklere geçelim :)


Arkadaşlar işte benim gözüme takılan araçlar bunlar ama en çokda geribime giden ve bi okadarda hoşuma giden Türkeyinin doğasından çok uzak olan şu kırmızı 4*4 aracın geldiği hal yani gözlerimi inanamadım ilk gördüğümde ama  bi süre sonra insan kendi kendine neden olmasınki ya diyo hani böyle şeyler  insana normal gelmeye başlıo bu şeylerin içinde sık sık dolaşmaya başlıyınca ulan diyosun ne adamlar var yaa ama  yapacak bişi yok adamlar deli abi her neyse farkındaysınız attığım dört örneke birbirinden farklı araçlar bide orda klasik paslı bir manyakmı desem suyu sevmeyen bir pas abidesimi desem rat styl mı desem el clasico mu desem nedesem bilemedim araba tam bi hayvan olmuş hayallarimin arabası yani ya Türkiyede e5 te sağdan sağdan bir amerikan araçla  yavaştan gidiosunuz böyle ufaktan teyiptende güzel bi sakin şarkı çalıyo arada şarkıyı kapatıyosunuz böyle motorum hırıltısını duyuyosunuz ondan sonra ara ara gazlıyosunuz  o homurdamayı duydukça daha çok gaza geliyosunuz gazlaya gazlaya bi hal oluyosunuz sonra arkadaşlarınızın yanında geliosunuz böyle tam tar işi ya gerçekten böyle bir anı yaşamak isterdim neyse devam edelim çok hayal göz çıkarmaz :D
bide en baştaki godzilla var yani nissan gtr r35 instagram hesabımın başında gtr  olmasındanda anlaşılırki bu arabada benim gözde araçlarımdan bana bu araç kadar disiplinli gelen bi araba yok abi ya şuna bakamısınız araba hani böyle cüsseli bi görünüşü var içine bakıyosunuz insanın bununla gazlayası gelmez ya ne biliyim hani bu arabayı kullanınca insan farklı bir  ruha sahip olur ya hani böyle ayağınızın altında çok büyük bi güç var bassanız huzura kavuşucaksınız ama basmak içinizden gelmiyo kıyamıyosunuz ama biyandanda bu arabayla normal hızda gitmekte insana büyük zevk verir o motorun sesi zaten hiç bir şarkı yerini tutmaz bide üstüne adam şuna rocket bunny mi desem body kit mi desem acayip bişey yapmış araba hem kafa olarak hemde fiyat olarak milyon dolar abi beee :)
Neyse ben baya heveslendim  suyunu çıkarmadan sizinde başınızı ağrıtmadan dilerseniz ufaktan bugünkü yazımızı sonlandıralım hepinize iyi günler görüşmek üzere :)
Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

0 yorum:

Yorum Gönder