Erdem Yalçın

Bla Bla Bla...

HONDA CRX DEL SOL VTİ

1 comment


Evet arkadaşlar öncelikle hepinize tekrardan merabalar. Bugün benim çok hoşmua giden  bazen şirin bazen tatlı çoğu zamanda benim açımdan tabikide havalı duran bir aracı yorumluyacağız.
Bugünkü örnek aracımız başlıktada belirttiğimiz gibi Honda CRX Del Sol vti modeli :))
isterseniz aracın dış görünümünden geçelim.
Arkadaşlar dış göürünüş olarak beni bu araca çeken özelliği var kesinlikle kendine özgü bir fark katan far yanlarındaki tampon üstüne oturtulan ve kaput bitimine koyulan yuvarlak sis farları :))
Ve tabikide bu aracın en büyük özellği üstü açılabilir tavan olması ve ayrıyeten bir roadstar olmasıda büyük bir avantajki bizim ülkemiz için kötü bir dez avantajı var bu modelin tavanı otomatik açılan ve manuel elle sökülen modeli üretilmiş zamanında ve bizim ülkemize ne yazıkki sebebeini anlayamadığım bir şekilde sadece manuel modeli getirtebilmiştir ayrıyeten ülkemizde bu model araç çok nadir bulunmaktadir ki sahibleride sağolsun evlatları gibi bakmaktan çekinmiyolar ki onlarda biliyolar bu tosunlar ülkede nesli tükenmekte olan bir makina :))
Arkadaşlar bildiğiniz gibi herkesin gönlünden geçen vazkeçemediği zaafları vardır benimkide tabikide araçlarda arkadan itiş özelliği aradığımdırki bu araçta malesef önden çekiş özelliği kullanmıştır ben bu yönden büyük hayal kırıklığına uğramadığımı söylemeden geçemiyeceğim .
Derken honda bu eleştirilerimi hissedmiş olucakki :)) bir kaç sene sonra honda s2000 modelini çıkarttıki ne çıkarttı yok böyle kasaa :D
Honda bu kasayı çıkarttğı gibi benim fikrim böleki efsane kasası s2000 namı değer s2k olduğu kesin.
Ki günümüzdede gençlerimizin bu arabadan hayla daha vazgeçemediği hatta ve hatta hayat tarzı edindiği gözle görülebilmekteki benim için de durum farklı deil . (yola yürürken yanımdan s2000 geçse gözden kaybolana kadar dikizliyorum aramızda kalsın :)) buda böyle bi sır. )
Herneyse söz konusu aracımıza geçelim aracımız 5 vites , 160 hp , yakıt türü benzin olan ve 1992 ile 1994 yılları arasında üretilmiştir .
Sıfır kilometreden 100 kilometreye 8,2 saniyede çıkabilen bi araç .
Evet arkadaşlar bu araç şöyle söyliyim tek sevmediğim özellikleri önden çekiş olması ve otomatik açılabilir tavan modeli Türkiye'ye gelmemiş olması benim moralimi bozmadı deil :))
Bugünkü yorumumuzun da sonuna geldik bitaki yorumumuzda görüşmek üzere hızlı günler arkadaşlar :))



Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

1 yorum:

  1. Hocam ne anlattın sen ben birşey anlamadım da :D delsol dedin, ordan s2k ya geçtin. Bence blog hayatına son ver. Yazım yanlışı dolu.

    YanıtlaSil