Erdem Yalçın

Bla Bla Bla...

TİP KAPIŞMASI : HONDA S2000 ,BMW Z8

Leave a Comment


Evet arkadaşlar öncelikle hepiniz bugün yapıcağımız yorumlamaya hoşgeldiniz . Bugün sizlerle birlikte honda s2000 ve bmw z4 modelini karşılaştıracağız. dilerseniz başlıyalım.
Bir çoğumuzun aklına roadstar dendiği zaman en başta hangi araçlar gelir diğer süper sport araçlara göre daha uygun fiyatlı ama motor gücü olarak yeterince tatmin eden araçlar olan honda s2000 ve bmw z4 modelleri gelir . Roadstar bir araç diyince akıllara gelen özellikler nedir asi duruş arkadan itiş cabrio ve tabikide adındanda anlaşılacağı gibi çift kişişlik olmasıdır .bmw z4 ve honda s2000 nin karakterleri kimine göre hemen hemen aynıdır ama kimine görede çok farklı bir karakteristik yapıya sahip olduğu düşüncesine sahiptirler.
Benim için bu iki fikirde doğru ben de bu iki canavarların sahiplerinin tarzlarına bağlıyorum bu karakteristik özellikleri. Mesela benim bir honda s2000 im olsaydı baya bi apaçi kullanırdım heralde ya warexler  kabak lastikler bol dumanlı çatarapataralı bi aracım olurdu ama bi z4 üm olsaydı tamamen zengin iyi aile çocuğu kıvamında elit mekanlarda aracımı zorlamadan temiz temiz arada gazlayarak keyif aracı olarak kullanırdım .
Ama tabi şöyle bir bakında ikiside keskin gözlü sinirli motorlar arkadan itiş cabrio çift kişilik zengin iyi aile çocuğu arabası yani bu arabalar karışık bir olay. :)))
Sonuç olarak benim  bu arabalar üzerindekin görüşüm tamamen keyif arabası hertürlü meşakatine katlanılıcak iki araba keyif abidesi bişeyler yani . Neyse kafanızı fazla bulandırmadan iyi haftasonları dilerim sıkılmadan okuduğunuz için teşekkürler sıkılarak okuduğunuz içinde yapcak bişey yok iyi günlerrr :D

Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

0 yorum:

Yorum Gönder