Erdem Yalçın

Bla Bla Bla...

PEUGEOT RCZ

Leave a Comment


Evet yorum severler bugün bir çoğumuzun sevdiği bir çoğumuzun sevmediği belkide bir çoğumuzun ilk defa gördüğü göreceği bir araba olan pejo rcz modelini yorumluyucağız.
Arkadaşlar açıkçası bu araç daha önceden benim dikkatimi çekmiodu hayla daha çekmio ama güzel yanları var yani oturup hayal kurunca :D
Düşünsenize güzel bir warex tamponlar taşmıyıcak şekilde geniş ve ince yanak lastik ardında bide spoon jantlar olucak 18 inç :D
Bide üstüne arkada benim tabirimle doktor olan warex egsoz bence bu araca çok yakışır ufaktan biraz da yere yakın olduğu için araç drift için uygun olmasa bile normal yolda alacağınız zevk kesinlikle anlatılmaz diye düşünüyorum veyahut bu araçla bir cafe ye gittiğinizi veya bir alışveriş merkezine gittiğinizi düşünün hadi onuda geçtim böyle bir araçla normal cadde gezindiğinizi düşünün yani siz olsanız yolda yürürken bu türeden bir araç görseniz dönüp bakmazmısınız ki ben bayıla bayıla bakarım :))
Araç benim açımdan tamamen sempatik bir araç yani perfonmans olarakta oldukça iş görür olduğu kesinki iş görür nedemek uçak ...
1.6 THP (200HP) motora sahip bir araç bence gayette tatmin edici bir gücü bize sunmakta .
Herzaman dediğim gibi birşeyide eklemek istiyorum arkadaşlar bu hani spor arabalara bakarken hemen böle dondan fışkırır gibi vergisi çoktur çok yakar felan diyolar ya kardeşim sen burda spor araba alıyosun gidipte aile aracı almıyosun he sen vergisi az yakıtı az arabamı istiyosun gider broadway a bin vergisi 45 tl yakıtıda seni götürürür yani :) Burdan da kısa bi enişte atarı yapıp yazımızı sonlandıralım hepinize iyi yorumlamalar , bir dahaki yorumlamamızda görüşmek dileğiyle görüşürüz :D

Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

0 yorum:

Yorum Gönder