Erdem Yalçın

Bla Bla Bla...

Subaru İmpreza WRX STİ

Leave a Comment


İlk kez 1992 yılında yollara çıkıp , 1995, 1996 ve 1997 yıllarında Dünya ralli şampiyonasında arka arkaya yakaladığı şampiyonlarla subaru gerçekten bir çok insan için efsane haline gelmiştir . Subaru ilk makyajını 1998'de gördü . 2000 yılında tamamen yenilenen subaru ,gerçekten sıradışı farklı tasarımı yüzünden  ağır eleştiriler alan subaru 2002 paris otomobil fuarında erken gelen makyajlı versyonuyla bir süpriz yaptı. Japon malı subarunun 30 yıllık dört tekerden çekiş sistemi nin ulaştı son noktada olan yeni imprezanın 1.6 litre 95'hp TS, 2.0 litre 125 HP 'lik GX , 2.5 litre 125 HP'lik RS, 2.0 litre 225 HP'lik WRX ve 2.0 litre 265 HP'lik WRX STİ versiyonları üretildi. Ülkemize ts , wrx ve wrx sti modelleri ithal edildi.

Kullanım Sürüş:
İmpreza sti nin sürüş koltuğuna oturup marşa basıldığında gerçekten spor otomobil hissiyatını veriyor .
Sert debriyaj pedalı aniden bırakıldığında ise araba ok gibi fırlıyor . Bileğine güvenmiyenler şoförlüğüne güvenmiyenler ve direksyonda iyi olmuyanlar için zapdetmesi zor bit otomobil olduğunu sölemek doğru bir tabir olabilir. Sağladığı konfor klima elektirikli camlar  ve bardaklıktan ibaret bu aracın süspansiyonlarıda  oldukça sert  buda onu tam bir wrc ralli yarış arabası konumuna sokuyor.
Uyum içinde işleyen motor ,şanzıman ,"canavarın" kumandasını bize sunan direksyon aslında mutlak bir sürüş versyonu sunuyor. Ama dediğimiz gibi sadece tecrübelilere ve ustalara ...



Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

0 yorum:

Yorum Gönder