Erdem Yalçın

Bla Bla Bla...

FORD SİERRA COSWORTH RS TURBO

Leave a Comment



Herkese merabalar arkadaşlar ilk yorumumu ben ford modelinden yana kullanmak istediğim .
Aracımızın modelinin tam olarak ford sierra cosworth rs turbo diye geçmekte bu aracı ben daha öncelerde pek bilmioum gerçi bilsem görsem bile pek dikkatimi çekiceğini sanmıorum ama bi kaç hafta önce forumun bir tanesinde rastgele dolaşırken fordun 7.000 - 8.000 ila 12.000 - 15.000  fiyatlar aralığında değişen ve bu fiyatlara rağmen özellik bakımından bu fiyat aralığında satılan diğer araçlara göre ki bu araç ile benzer özelliklerde olan araçlarımızda var ama bu araç taki bir özelliği ben görememiştim . Görmüştüm ama aynı özellik fakat bu araçtaki farkla kıyaslanabileceğini sanmıyorum. Şimdi siz diyiceksiniz yahu bu adam söylüyo söylüyoda hangi özellik olduğunu söylemiyo haklısınız :)) Evet ben fazla aranmadan söyliyim arkadan itiş özelliği :)) Tamam ilk başta siz bana biraz abartmadınmı birader diyiceksiniz ama ben de diyorumki kesinlikle abartmadım ... 
Arkadaşlar bakın bu araçta arkadan itiş özelliği var burası tamam peki bu fiyata arkadan itiş araç varmı diyicekseniz var yok değil ama hangi model var hepiniz biliyosunuz tüm Türk' lerin klasik aracı tofaş ardından gençlerin şuanki gözdesi bmw e30 e36 3.16i modelleri var burası tamam . 
ilk olarak tofaştan başlıyacağım bu tofaş bikere arkadan itiş bi araç kuş serisi olarakta bilinir fakat bu araçta 1.6 motor var bunu kafamızın bi kenarında tutalım ardından 3.16i modeline gelelim şimdi diyiceksiniz adı üstüne bmw arkadaşım nolmuş yani gerisi hikaye benim içinde efsane bir araç yalan yok hayatımda diye ifade ettiğim bir markadır bmw ama gel gelelim konumuza 3.16i modelindeki motor gücü tam bir tofaş kalitesinde motor gücü olan araçtır fakat bmw yani bişey diyemeyiz bana kalırsa bu modeli bmw daha seri bir vites kondüsyonunda üretmeliydi artı olarak  arka koltukları ne dar kardeşim ya herneyse gel gelelim ford sierramıza arkadaşlar 2.0 125 hp bir motor gücüne sahip bir arkadaşımız bu araç benim gözümde bu 3 aracın sıralamaları kötüden iyiye tofaş , bmw , ford olarak gözüküyor.
Tabi bide bu olay sadece motor gücüyle bitmiyo tabiki tabiki az önceki gibi benim gözümde bu araçların dış görünüş olarak sıralamaları kötüden iyiye tofaş , ford , bmw olarak gelio tabikide dış görünüşte herz gibi bende diyorumki sonuçta bmw abi yaaaa :))
Gel gelelim günlük tavsiyeme :))
Arkadaşlar herzaman benim tarzım bir araç alınacağı zaman perfonmans tır sizede tavsiyem böyle olması bir araç her ne kadar yakışıklı görünürse olsun siz o arabadan eğer zevk alamıyorsanız siz kusura bakmayın ama ayvayı yemişsiniz :D Hee eğerki görünüş olmadan zevk mi alınırmış kardeşim derseniz bi arabacı her arabaya tarzını yansıtır der ufaktan ipucunu verioyorum herkeze iyi günler  :) 
Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

0 yorum:

Yorum Gönder